سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۴۴

اخبار

بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در وضعیت آمادگی بیشتر برای مقابله با موج جدید کرونا

رییس بهداشت ودرمان گفت: با شیوع مجدد و گسترش موج پنجم در کشور، تجهیزات و نیازهای دارویی مورد نیاز در منطقه بررسی شد و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- دکتر نصراله حسونی بحرینی در گفتگو با روابط عمومی مرکز، از اعلام آمادگی منطقه و بیمارستان نفت آبادان، جهت مقابله با موج پنجم احتمالی بیماری کرونا، در منطقه، خبر داد و گفت: تمام امکانات و تجهیزات و نیازهای دارویی مورد نیاز در دسترس بوده و در شورای مدیریت بحران منطقه نیز وضعیت موجود، مورد بررسی قرار گرفته است. وی همچنین به نظارت بر تهویه و فشار منفی در بخش های داخلی و ICU برای جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری تاکیدکرد و گفت دستور برگزاری جلسه اضطراری در خصوص بررسی وضعیت تهویه در بیمارستان توسط کارگروه تخصصی متشکل از HSE ،تجهیزات پزشکی، خدمات عمومی و کنترل عفونت با سرپرستی رییس سلامت کار و HSE ، داده شده. این کارگروه نتایج و گزارش مربوطه را در جهت بهبود سیستم های تهویه بیمارستانی و آمادگی جهت موج بعدی اپیدمی کووید19 به اینجانب گزارش خواهند کرد.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در ادامه گفت اقدامات و پیگیری های انجام شده در زمینه راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز سنترال، نصب و راه اندازی مخزن اکسیژن مایع و توسعه سیستم توزیع گازهای طبی بصورت سنترال در بخش های بستری نیز بصورت جدی در حال انجام است. وی در ادامه اظهار داشت در حال حاضر 270 کپسول اکسیژن پرتابل در حال بهره برداری است.

دکتر نصراله حسونی بحرینی از همه شاغلین مناطق عملیاتی و خانواده های تحت پوشش خواست که با توجه به سرعت انتشار سویه دلتا کرونا ویروس، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، همچنان با پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، در کنترل بیشتر موج بیماری  با تیم های بهداشتی و کارکنان درمانی همکاری نمایند.

دکترحسونی بحرینی

۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید