سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۹

اخبار

انجام واکسیناسیون خانواده های 50 سال به بالا در آبادان

دراولین روز از اجرای طرح واکسیناسیون خانواده های تحت پوشش، 200 نفر از افراد واجد شرایط بر اساس پروتکل وزارت بهداشت، واکسینه شدند.

روشنک عالی محمد مسئول بهداشت خانواده مرکز در گفتگو با روابط عمومی خبر شروع واکسیناسیون خانواده های 50 سال به بالا را اعلام کرد. وی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده، با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آبادان و گرفتن موافقت های لازم، بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان موفق شد که واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش خود را بعهده بگیرد. بر این اساس در اولین مرحله تعداد 200 نفر از افرادی که بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت، واجد شرایط بوده و 50 سال به بالا داشتند، واکسینه شدند.  مسئول بهداشت خانواده مرکز در ادامه اظهار داشت: قبل از انجام واکسیناسیون، کارشناس مرکز آموزش های لازم را به مراجعین می دهد و سپس پروسه ثبت مشخصات آنان در سامانه سینا انجام شده و پس از اطمینان از احراز هویت آنان، پروسه واکسیناسیون صورت می گیرد.

روشنک عالی محمد در پایان گفت: واکسیناسیون با نظارت دکترنصراله حسونی بحرینی بدقت دنبال می شود. امروز نیز رییس بهداشت ودرمان و رییس حراست از محل انجام واکسیناسیون بازدیدکردند. وی در ادامه تاکیدکرد: انجام این امر علاوه بر ارتقا سطح رضایتمندی جمعیت تحت پوشش، آسودگی خاطر شاغلین را نیز بدنبال داشت، ضمن اینکه از حضور آنان در اجتماعات شهری جلوگیری کرده و به پیشگیری از گسترش بیماری در جمعیت تحت پوشش کمک شایانی می کند.

28
27
26
25
24
23
23

20
19

18
16
15
14
13
7
6
5

1







۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۰
تعداد بازدید : ۶۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید