سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۲

اخبار

برگزاری شورای مدیریت بحران در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در منطقه در پی موج پنجم بیماری، با تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران وضعیت موجود در منطقه، بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان-  جلسه مدیریت بحران مرکز با موضوع بررسی وضعیت منطقه در مقابله با موج پنجم کرونا درمحل هیئت رییسه تشکیل شد. دکتر نصراله حسونی بحرینی گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در منطقه، امکانات دارویی و تجهیزاتی درمانی و حفاظتی موجود در مرکز را بررسی کردیم. خوشبختانه کمبود دارویی و تجهیزاتی درمانی و حفاظتی در حال حاضر نداریم. مقرر شد که مدیریت تخت های بستری توسط بدمنیجر با نظارت بیشتری انجام شود. در صورتی که آمار بیماران نیازمند بستری از حد معینی بالاتر رود، عمل های غیراورژانس کنسل شود. بر اساس مصوبه کمیته مقابله با کرونای شهرستان، همه واحدهای درمانی بیمارستانی در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان موظف به پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا هستند و طبعا بیمارستان نفت آبادان بعنوان بیمارستان معین 2 ، نیز آماده ارائه خدمات به اینگونه بیماران خواهد بود.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در ادامه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد که کارکنان high risk را نیز تحت مراقبت بیشتر قرار دهیم. ذخیره کپسول های اکسیژن مرتبا کنترل شود تا در درمان بیماران وقفه ای ایجاد نشود.

در پایان از همه همکاران و جمعیت تحت پوشش درخواست می کنم که پروتکل های بهداشتی و بخصوص استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا ان شاالله از موج پنجم بیماری که سرعت سرایت بیشتری دارد، بسلامت عبور کنیم.

7
5
4
1

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۵۲
تعداد بازدید : ۶۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید